برند و افزایش فروش

برند و افزایش فروش

 

 

برند چیست؟

خود کلمه ی برند یعنی یک نام، نشان، نماد، طرح و یا ترکیبی از آن ها است که برای شناسایی کالاها و خدمات یک شرکت و متمایز سازی آن از کالاها و خدمات سایر شرکت ها و همچنین به منظور تحت تاثیر قرار دادن رفتار مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 توجیه و دلیل آنها بر این ادعا بنا نهاده شده است که خریداران صنعتی در خصوص محصولات آن ها و محصولات رقبا اطالعات زیادی دارند و  انتخاب آنها از طریق یک فرآیند تصمیم گیری واقع بینانه انجام می شود که تحت تاثیر ویژگی های ملموسی از جمله عملکرد، مزایا، قیمت، خدمات و کیفیت محصول است.

تاثیر برند در افزایش فروش:

با افزایش شناخت نسبت به نقش برند در موفقیت در بازارهای صنعتی، که برندها چه اهمیتی برای خریداران صنعتی دارند و تامین کنندگان فعال در بازارهای صنعتی چگونه میتوانند ارزش و قدرت برندهای خود در بازار را افزایش دهند.

برندهای تجاری و قدرت آنها که با ارزش ویژه برند اندازه گیری میشود،در بازاریابی صنعتی اهمیت بیشتری دارند زیرا حساسیت مشتری بسیار زیاد است و کوچک ترین کم توجهی باعث هدر رفتن همه تلاش های بازاریابی می شوند.

ارزش ویژه برند صنعتی در برند و افزایش فروش کسب و کار:

هنگامی که درباره برند صحبت می کنیم، اکثر مردم از کوکا کولا، اپل، استارباکس، نوکیا، و شاید هارلی دیویدسون یاد می کنند. این برندها بهترین مثال های ذکر شده در محدوده نام تجاری مصرفی (B2C) می باشد.

همانند محصولات مصرفی، محصولات صنعتی نیز می توانند تصویر، ارتباطات و کیفیت درک شده ای را در ذهن مشتریان ایجاد کنند.

جهانی شدن بازارها،

فناوری های جدید و تغییر شیوه کار، جنبه های گوناگونی است که خریداران و تأمین کنندگان سازمانی را با ضرورت تمایز محصولات در بازارهای صنعتی روبه رو می کند. ساخت برند برای محصول صنعتی میتواند از طریق ایجاد کیفیت، عملکرد، قیمت، تحویل و قابلیت اطمینان، مزیت رقابتی ایجاد کند.

برند و افزایش فروش

 ارزش ویژه برند می تواند برای خریدار و فروشنده، ارزش ایجاد کند.

ایجاد ارزش در برند و افزایش فروش:

  • ایجاد ارزش در برند برای مشتری:

ایجاد ارزش برای مشتری مانند تسهیل فرایند جست وجوی محصول، شناسایی منبع اولیه محصول، کاهش ریسک خرید، اطمینان و اعتماد در خرید و کاهش هزینه های جست وجو است.

  • ایجاد ارزش در برند برای شرکت:

ایجاد ارزش برای شرکت از طریق ایجاد وفاداری به برند، توانایی افزایش قیمت، خلق مزیت رقابتی، تضمین آینده کسب و کار و افزایش فروش و سودآوری است.

این جنبه های خلق ارزش هم در بازارهای مصرفی و هم در بازارهای صنعتی کارکرد دارد. همانند بازارهای مصرفی، بازاریابان صنعتی هم می توانند از ارزش ویژه برند برای ایجاد تقاضاهای بلندمدت، افزایش ارزش ادراکی محصول و خدمات، دستیابی به قیمت های بیشتر، ایجاد زمینه ای برای پذیرش محصولات جدید یا توسعه بازار، استفاده کنند.

تیم ابر آبی در کنار شما:

شما می توانید برای برند و افزایش فروش کسب و کارتان توسط تیم متخصص ابر آبی و کسب اطلاعاتی بیشتر به صفحه ی برند و افزایش فروش در کسب و کار مراجعه کنید.

اشتراک گذاری
پست های مرتبط
برند و افزایش فروش

بسیاری از مدیران فعال در بازارهای صنعتی معتقد هستند؛ که برندسازی پدیدهای منحصر به بازارها و کالاهای مصرفی است.

شبکه های اجتماعی

وقتی صحبت از فضای مجازی به میان می آید اغلب مردم به کامپیوتری فکر می کنند که به اینترنت متصل است در حالیکه این فقط بخش بسیار کوچکی از فضای را تشکیل می دهد.